| U11 | Přípravný dvojzápas v České Lípě

24.03.2022

V neděli 20. 3. jsme odehrála naše starší přípravka dvojzápas s týmem Arsenal Česká Lípa.

Hodnocení trénera Jaromíra Boxana:

"V České Lípě oba naše týmy odehrály dvě utkání právě s místním soupeřem. Všechny zápasy jsme byli jasně lepší a díky tomu všechny čtyři zápasy skončily s rozdílem nad 10 branek v náš prospěch. Až na začátek, kdy našim svěřencům šlo pouze o nastřílení co největšího počtu gólů soupeři, tak později pochopili a začali plnit to co po nich chceme. Později už se vyskytovali krásné akce a různé narážečky, takže určitě bylo na co koukat. Velký dík patří rodičům za skvělou podporu a děkujeme též za dopravu."

Přípravné utkání pohledem Matyho Pastorka:

Jak bys zhodnotil týmový výkon a jak se ti hrálo na pro tebe netradičním
postu brankáře?

Hráli jsme výborně a bylo to super, až na ten zbytečnej gól, co jsem v jednom zápase obdržel.

Popíšeš nám obdržený gól?

Normálně jsem pil čaj a prostě mi dali gól, takže to bylo docela na prd.
Ale jinak se mi celkově hrálo dobře a myslím, že jsem chytal i docela dobře.

Co bys řekl na dnešního soupeře?

Dneska docela slabší soupeř. Týmy z České Lípy, jenom nakopávali a nedávali góly. Oba zápasy jsme vyhrály o dost gólů, takže paráda a jsem spokojený s tím, jak jsme jako tým hráli.

A jak sis jinak užil dnešní zápasy, jaká byla atmosféra?

Bylo hodně fanoušků a počasí bylo pěkný, takže zápasy v Lípě byli moc fajn. Nakonec jsem si zahrál pěkně a teďka už se těším domů na oběd.